Begin je ­dag met tu.nu en blijf verbonden

2020 was óók het jaar van het nieuwe tu.nu. Het new & improved intranet van Technische Unie zag in juli het levenslicht.

Begin je dag met tu.nu en blijf verbonden

De wereld verandert ontzettend snel. Daarom is het zo belangrijk om met elkaar verbonden te blijven. Door op de hoogte te zijn van ontwikkelingen, elkaar snel te vinden en inzichten met elkaar te delen maken we samen veel mogelijk. Daar hoort een nieuw, interactief platform bij: welkom tu.nu!

In juli 2020 ging het nieuwe tu.nu live. Sindsdien is het constant in ontwikkeling. Interne Communicatie werkt samen met IT en de leverancier voortdurend aan verbetering van het platform. Tegelijkertijd zien we het gebruik van tu.nu nog steeds toenemen, niet alleen in aantallen maar ook in enthousiasme.

tu.nu is van ons allemaal

Op de homepage wordt vanuit alle hoeken van de organisatie nieuws en informatie gedeeld. Afdelingen en projecten hebben een eigen pagina waar zij laten zien wat zij mogelijk maken voor Technische Unie en de klant. Daarnaast reageren collega’s massaal op de Vraag van de week en delen mensen hun visies en gedachten. Dit is ontzettend waardevol om Technische Unie een mooie plek te maken voor iedereen. We doen het uiteindelijk allemaal samen!

Meer interactie met elkaar

Het nieuwe tu.nu biedt ook de mogelijkheid om met elkaar in gesprek te gaan. Al snel werd hier goed gebruik van gemaakt. Collega’s reageren op elkaars berichten en ontwikkelingen door het plaatsen van likes en reacties. We zien Mogelijkmakers die elkaar steunen en elkaar proberen te helpen. En juist in tijden van thuiswerken is het goed om te zien dat collega’s elkaar ook hier weten te vinden.

Verbonden vanuit alle hoeken van de organisatie

Bij Technische Unie werken ook veel Mogelijkmakers die niet achter de computer werken. Voor hen is het niet zo gemakkelijk om op tu.nu te komen. Daarom is in december 2020 na een lange voorbereiding ook de tu.nu app gelanceerd. Zo blijft écht iedereen verbonden. Binnen een maand na lancering maakte 40% gebruik van de app!

Altijd in ontwikkeling

In het komende jaar gaat IC verder met het doorontwikkelen van tu.nu tot het platform waar jij het meeste aan hebt om je werk goed uit te voeren. Denk hierbij aan het gericht ontvangen van nieuwsberichten die juist voor jou van toepassing zijn. Voor wensen, vragen of ideeën: schroom niet en neem contact op met Interne Communicatie via tu.nu@technischeunie.com. Samen aan de slag!

Verbonden vanuit alle hoeken van de organisatie

Altijd in ontwikkeling